NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POGADUSZKI » RESPONSYWNE WSPARCIE IT

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

RESPONSYWNE WSPARCIE IT

  
wsparcieinformatyczne
25.03.2022 18:02:17
Grupa: Użytkownik

Posty: 2 #7939903
Od: 2022-3-25
JNS prowadzi całodobowy helpdesk IT , aby pomóc naszym klientom w ich wymaganiach dotyczących wsparcia it.

Nasza usługa zapewnia wszystkie poziomy pomocy informatycznej, jakich może wymagać firma. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz szybkiej pomocy w przypadku awarii/napraw, odpowiedzi na pytania typu „jak to zrobić”, czy zaawansowanej pomocy technicznej, będziemy partnerem IT, na którym możesz polegać.

Pracujemy z zachowaniem ścisłych czasów reakcji, zapewniając, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane w ciągu dwóch godzin (nasz średni czas reakcji w tym roku wyniósł mniej niż 22 minuty ). Nasz helpdesk ustala również priorytety wsparcia na podstawie powagi problemów. Jeśli więc Twój problem IT jest krytyczny dla biznesu, z pewnością Ci najpierw pomożemy.

Naprawiamy ponad 99% problemów za pomocą zdalnego wsparcia. W przypadku mniejszej liczby problemów, które tego wymagają, JNS może szybko zapewnić wsparcie na miejscu w całej Polsce.

Ekspercki zespół inżynierów i konsultantów IT firmy JNS ma doświadczenie w obsłudze szerokiej gamy systemów, oprogramowania i procesów oraz ma doświadczenie w pracy z różnymi gałęziami przemysłu. Dzięki temu możesz mieć pewność, że uzyskają niezbędną wiedzę techniczną.

Obrazek

https://wsparcieinformatyczne.waw.pl
  
Andrzej84
19.04.2023 15:42:02
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 587 #8074906
Od: 2023-1-3
Warto korzystać z usług specjalistów, aby nie marnowac swojego czasu i pieniędzy.

Reklama : obsługa eventów Kraków

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POGADUSZKI » RESPONSYWNE WSPARCIE IT

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny