RESPONSYWNE WSPARCIE IT |
JNS prowadzi całodobowy helpdesk IT , aby pomóc naszym klientom w ich wymaganiach dotyczących wsparcia it. Nasza usługa zapewnia wszystkie poziomy pomocy informatycznej, jakich może wymagać firma. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz szybkiej pomocy w przypadku awarii/napraw, odpowiedzi na pytania typu „jak to zrobić”, czy zaawansowanej pomocy technicznej, będziemy partnerem IT, na którym możesz polegać. Pracujemy z zachowaniem ścisłych czasów reakcji, zapewniając, że wszystkie problemy zostaną rozwiązane w ciągu dwóch godzin (nasz średni czas reakcji w tym roku wyniósł mniej niż 22 minuty ). Nasz helpdesk ustala również priorytety wsparcia na podstawie powagi problemów. Jeśli więc Twój problem IT jest krytyczny dla biznesu, z pewnością Ci najpierw pomożemy. Naprawiamy ponad 99% problemów za pomocą zdalnego wsparcia. W przypadku mniejszej liczby problemów, które tego wymagają, JNS może szybko zapewnić wsparcie na miejscu w całej Polsce. Ekspercki zespół inżynierów i konsultantów IT firmy JNS ma doświadczenie w obsłudze szerokiej gamy systemów, oprogramowania i procesów oraz ma doświadczenie w pracy z różnymi gałęziami przemysłu. Dzięki temu możesz mieć pewność, że uzyskają niezbędną wiedzę techniczną. https://wsparcieinformatyczne.waw.pl |